wederom de WiFi

13 juli 2017 - East London, Zuid-Afrika

Vandaag en gisteren gelimiteerd in WiFi. Waar wij onz zorgen in maken natuurlijk.  Gisteren lang gereisd en eigenlijk ook veel ellende gezien. Eigenlijk altijd als we onderweg zijn worden we geconfronteerd met harde waarheden. Gammele hutjes uit golfplaat. Soms met koemest , soms met cement. Mensen die 's morgens vroeg naar het werk moeten stappen. Liften op de autostrade en hopen dat er 1 iemand hem meepakt en 2 niet overrijdt. En dan maken wij ons druk in WiFi. Of de douche waar geen druk op zit.

Een wereld van contrasten.  Onze reisgids vertelt ook elke dag over bepaalde items. Gisteren was het het schoolsysteem. Ook allemaal heel confronterend voor ons.

Eergisteren hebben we Durban bezocht. Vond ik zelf iets minder. De drukte van de stad. En ik had eerder een vrij onveilig gevoel.  Een paar kleine dingen bezocht, Indische markt (waar we een geweldige uitleg over curry kregen) en de botanische tuin.

Gisteren hebben we dan heel de dag op de bus gezeten naar east London. Van hieruit  reizen we naar Port Elisabeth.